V TMS Brežice želimo delovati celostno in hkrati trajnostno. Zavzemamo se za prodajo kakovostnih strojev, ki bodo izpolnili vaše zahteve in imeli dolgo življenjsko dobo. Vse stroje, ki jih dobavljamo, v celoti sestavimo, preizkusimo in vam ob prevzemu prijazno razložimo delovanje in vzdrževanje stroja. Celostna podpora pa se ne konča s prodajo stroja, temveč začne s podporo po prodaji.
Prodajo strojev za urejanje vrta, parka in gozdov spremljamo s polnim servisom in zalogo rezervnih delov, po meri pa izdelujemo tudi hidravlične cevi.
Izvajamo tudi izven garancijske servise ostalih znamk, a le po predhodnem dogovoru.
Za stroje kitajskih ponudnikov in ostalih nizkocenovnih znamk ne nudimo servisa, saj nimajo servisne podpore z rezervnimi deli. Žal je stroje nemogoče popraviti brez rezervnih delov, ne pašejo pa vsi rezervni deli na vsak stroj.
Več o servisu in servisnih postopkih si lahko preberete o servisu vsakega stroja posebej. Na vsaki strani lahko najdete tudi več informacij o vzdrževanju, servisu, garanciji in podobno. V tem trenutku je na voljo samo več informacij o servisu motornih žag, drugi teksti pa so še v nastajanju.
Za servisne storitve zbiramo osnovne podatke (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronska pošta) za namen obveščanja o nadaljnjih postopkih servisa in za obveščanje o prevzemu strojev oddanih v popravilo.
Po opravljeni storitvi stranko obvestimo z sms sporočilom oziroma s klicem, kadar gre za hišni telefon. Po 14. dneh od prejetega obvestila se začne zaračunavati ležernina (1 €/dan). Popravljeni stroj je potrebno prevzeti najkasneje v 6. mesecih od prejetega obvestila sicer gre na uničenje.
Naši serviserji imajo dolgoletne izkušnje, ki se kažejo v spretnosti in strokovnemu znanju, kar zadeva gozdarske in vrtne stroje. Prav tako se usposobljeni mehaniki redno udeležujejo izobraževanj in konferenc, ki jih organizirajo proizvajalci strojev.
Preberite blog prispevek: