IZKORISTI GOTOVINSKI POPUST NA STROJE ► 10% S KODO HUSQVARNA10 ● 5% S KODO GOTOVINA5 ► Klikni za več ...
(0) izdelkov
V košarici še nimate izdelkov.
Izdelki
Close
Filters
Preferences
Iskanje

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine TMS Brežice (www.tms-brezice.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino TMS Brežice (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje TMS Brežice d.o.o., Samova ulica 8, 8250 Brežice, matična številka: 5424852000, davčna številka: SI68270828, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali TMS Brežice).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine TMS Brežice, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med TMS Brežice in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu podjetja TMS Brežice d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih TMS Brežice d.o.o.

 

1. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino TMS Brežice prek elektronske pošte postane obiskovalec gost TMS Brežice, s potrjeno registracijo v spletno trgovino TMS Brežice pa postane registrirani uporabnik TMS Brežice. Tako gost kot registrirani uporabnik TMS Brežice (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini TMS Brežice.

Obiskovalec enkratni vpis kot gost in registracijo za uporabnika TMS Brežice opravi prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot uporabnik TMS Brežice pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika TMS Brežice nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na splet@tms-brezice.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena v najkrajšem možnem času, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artiklov, ki so na zalogi, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino TMS Brežice in sicer po Redni ceni.

2. Dostopnost informacij

TMS Brežice se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju TMS Brežice d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba artiklov

Cena v spletni trgovini TMS Brežice je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike TMS Brežice (to je za uporabnike, ki TMS Brežice zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik TMS Brežice postanete z registracijo v spletni trgovini kot uporabnik TMS Brežice ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost TMS Brežice. Na prevzemnem mestu so posamezni artikli na voljo za nakup ter sta na njih prikazana Redna cena in Spletna cena.

Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani TMS Brežice ali gosti TMS Brežice in želijo kljub temu opraviti nakup v poslovalnici TMS Brežice (Trnje 4a, 8250 Brežice).

Oznake artiklov

  • Artikel z oznako "Novo" je na novo dodan artikel v ponudbo TMS Brežice. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
  • Artikel z oznako "Odprodaja" ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
  • Artikel z oznako "Trenutno ni na zalogi" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v skladišču TMS Brežice niti pri dobavitelju.
  • Artikel z oznako "Razprodano" ni več dobavljiv. To pomeni, da artikel ne bo več dobavljiv.
  • Artikel z oznako "Odlična cena" kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno.
  • Artiklu z oznako "Priporočamo" prodajni svetovalec TMS Brežice zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in TMS Brežice zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
  • Artikel z oznako "Zadnji kos" je zadnji kos tega artikla na zalogi v skladišču TMS Brežice, kar omogoča hitrejšo dobavo artikla.

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med TMS Brežice in kupcem je v spletni trgovini TMS Brežice sklenjena v trenutku, ko TMS Brežice kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo je bilo oddano - TMS Brežice). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za TMS Brežice kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku TMS Brežice.

5. Načini plačila

TMS Brežice omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun TMS Brežice po ponudbi/predračunu**
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
  • s Paypalom na račun podjetja * TRENUTNO TA MOŽNOST NI NA VOLJO V SPLETNI TRGOVINI

Možnost obročnega plačila:

  • z Diners club kartico do 36 obrokov * TRENUTNO TA MOŽNOST NI NA VOLJO V SPLETNI TRGOVINI
  • z nakupi na obroke Leanpay do 48 obrokov do največ 5.000 EUR

* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun TMS Brežice po ponudbi oziroma predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
** Po prejemu plačila po ponudbi oziroma predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Na prevzemnih mestih TMS Brežice je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico. Možnost obročnega nakupa s kreditnimi karticami Diners (do 36 obrokov), Eurocard (NLB), Karanta (NLB) do 12 obrokov brez obresti in Leanpay (do največ 5.000 EUR in do 48 obrokov). Ponujamo tudi možnost poslovnega najema Grenke leasing za pravne osebe.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na splet@tms-brezice.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Leanpay obročno plačevanje

HITRO IN ENOSTAVNO DO OBROČNEGA SPLETNEGA NAKUPA BREZ OBISKA BANKE

  • za zneske od 50 EUR do 5.000 EUR
  • z odplačilno dobo od 3 do 48 zaporednih mesečnih obrokov*
  • pri čemer je minimalen mesečni obrok 10 EUR in maksimalen mesečni obrok 350 EUR

Obvezne informacije si preberite tukaj - Kako deluje? Kaj potrebujete?

Svetujemo tudi branje Splošnih pogojev uporabe Leanpay.

Obročna plačila z Leanpay

Enostavni obroki

Plačilo preprosto razdelite na več mesecev. Potrebujete samo pametni telefon in osebni dokument.

Kadarkoli in kjerkoli

Plačilo na obroke 24 ur na dan z domačega kavča ali iz vaše najljubše kavarne.

Preprosto, hitro, pregledno

Za vse potrebujete le nekaj klikov in le par minut. Pogoje svojega kredita lahko preverite kadarkoli.

Pogosta vprašanja

Kako uporabljam Leanpay obročna plačila v spletni trgovini?

Potem, ko ste se odločili za nakup v spletni trgovini, dodali artille v košarico in prišli do načinov plačila, enostavno kot možnost plačila izberete »Leanpay – plačilo na obroke«. Več preberite tukaj.

Kakšne možnosti obročnega nakupa imam?

Leanpay omogoča nakupe na največ 48 obrokov. Več o možnostih nakupa preberete tukaj.

Kaj potrebujem, da bi lahko uporabil storitev Leanpay?

Za nakup na obroke z Leanpay potrebujete osebno izkaznico, državljanstvo RS, telefonsko številko, zapis v kreditnem registru Sisbon, ki ga ima vsak, ki je v Sloveniji pri katerikoli poslovni banki kadarkoli uporabljal vsaj eno od storitev: transakcijski račun z rednim limitom, kreditne kartice, kredit pri banki ali leasing pri izdajatelju leasinga ter v nekaterih primerih tudi kreditno kartico za spletni nakup. Več si lahko preberete tukaj.

 

6. Izdaja računa

TMS Brežice po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.



7. Cene

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike TMS Brežice, ki so TMS Brežice d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik TMS Brežice postanete z registracijo v spletni trgovini TMS Brežice ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost TMS Brežice.

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnem mestu TMS Brežice d.o.o. Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnem mestu opravijo registracijo za uporabnika TMS Brežice ali oddajo naročilo kot gost TMS Brežice in s tem, ko TMS Brežice d.o.o. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev bonusov, promocijskih kod ipd.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci spletne trgovine TMS Brežice možnost artikel kupiti po Spletni ceni.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo TMS Brežice kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnem mestu TMS Brežice d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine TMS Brežice. Vse objavljene cene na prevzemnem mestu vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev bonusov, promocijskih kod ipd.

8. Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo TMS Brežice.

9. Koda za popust ali kupon

Koda za popust ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine TMS Brežice in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kupon, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na košarico.
  • V košarici polje v polje Koda vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kupon.
  • Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

 
Koda za gotovinski popust

Koda za gotovinski popust v spletni trgovini velja samo kadar v košarici kot možnost plačila izberete nakup s plačilom po predračunu ali s plačilom ob povzetju/prevzemu. V primeru, da boste kupon za gotovinsko plačilo vpisali kadar boste izbrali plačilo, ki ni gotovinsko, se pravi boste plačali s plačilno kartico ali preko Leanpay, bomo vaše naročilo preklicali.

10. Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  • V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

11. Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec TMS Brežice d.o.o., Samova ulica 8, 8250 Brežice. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

12. Postopek obveščanja o nakupu

  1. TMS Brežice naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Uporabniku TMS Brežice so na spletni strani TMS Brežice vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. TMS Brežice naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. TMS Brežice lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih TMS Brežice nima na zalogi v lastnem skladišču, je TMS Brežice izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do TMS Brežice. Prek elektronske pošte TMS Brežice kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči TMS Brežice, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj TMS Brežice ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko TMS Brežice naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. TMS Brežice ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih TMS Brežice nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje TMS Brežice ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

  1. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

TMS Brežice v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. TMS Brežice v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko (07) 49 66 650 ali po e-mailu na naslov splet@tms-brezice.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

  1. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, izdaja računa na pravno osebo ni možna.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Podrobna navodila za oddajo naročil pravnim osebam najdete tukaj.

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja TMS Brežice, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

Spletna trgovina TMS Brežice pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja TMS Brežice po ponudbi/predračunu
  • z obročnim plačilom do 36 obrokov z Diners Club kartico TRENUTNO TA MOŽNOST NI NA VOLJO
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

 

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun TMS Brežice po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Na prevzemnih mestih TMS Brežice je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico. Možnost obročnega nakupa s kreditnimi karticami Diners (do 36 obrokov), Eurocard (NLB) in Karanta (NLB) do 12 obrokov brez obresti. Ponujamo tudi možnost poslovnega najema Grenke leasing (lik do pdf dokumenta Grenke Leasing) za pravne osebe.

13. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: splet@tms-brezice.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prevzemnega mesta: TMS Brežice d.o.o., Trnje 4a, 8250 Brežice ali ga osebno prinese na prevzemno mesto.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik nosi odgovornost, če izdelke vrača brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo da je bil uporabljan dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno, da s preizkusom ugotovi vse njegove lastnosti. V tem primeru si TMS Brežice pridržuje pravico da zaračuna odškodnino, ki jo oceni z zapisnikom ob vračilu izdelka. Potrošnik naj izdelek po prevzemu odembalirate previdno, ter ga pazljivo preizkusi, tako da morebitno vračilo poteka brez odvečnih stroškov.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

14. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira TMS Brežice, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

TMS Brežice je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko potoršnik uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Potrošnik lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

15. Stroj pripravljen za takojšnjo uporabo

TMS Brežice pri fizični prodaji na naslovu Trnje 4a, 8250 Brežice, vedno opravi še prvi oziroma nulti servis. Nov stroj brezplačno sestavi, nastavi in preizkusi. S takšnim načinom delovanja TMS Brežice jamči delovanje in kakovost prodanega stroja, ter tako zmanjša možnost, da bi prodal stroj s tovarniško napako in tako povzročil nevšečnosti kupcu.

Brezplačni prvi servis TMS Brežice opravi tudi na strojih, ki so kupljeni preko spleta in če kupec brezplačni nulti servis odobri pred zaključkom nakupa. V kolikor kupec odobri priporočen preizkus stroja, se strinja, da TMS Brežice stoj razpakira iz originalne embalaže, ga sestavi, nastavi in preizkusi.

Večina strojev, ki jih TMS Brežice prodaja za preizkus potrebujejo olje in gorivo. Slednje se za potrebe dostave po preizkusu odlije, vseeno pa ne TMS Brežice ne more zagotoviti, da bo stoj popolnoma čist.

TMS Brežice bo za potrebe zaupanja med prodajalcem in potrošnikom, potrošnika obvestil, ko bo začel z izvedbo prvega servisa. Potrošnik bo prejel več slik, s katerimi TMS Brežice jamči, da je kupljen stroj nov in je bil v uporabi le a potrebe preizkusa.

16. Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

17. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu: TMS Brežice d.o.o., Trnje 4a, 8250 Brežice. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine TMS Brežice in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

18. Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si TMS Brežice pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave

Za naročene izdelke zaračunavamo stroške dostave po ceniku Pošte Slovenija:

Skupna teža izdelkov v košarici

poštnina z DDV

do 2 kg

5,49 eur

nad 2 kg do 5 kg

6,68 eur

nad 5 kg do 10 kg

8,06 eur

nad 10 kg do 15 kg

9,44 eur

nad 15 kg do 20 kg

10,72 eur

nad 20 kg do 25 kg

12,35 eur

nad 25 kg do 30 kg

14,08 eur

nad 30 kg do 40 kg

16,35 eur

nad 40 kg do 50 kg

19,08 eur

nad 50 kg do 60 kg

24,80 eur

nad 60 kg do 70 kg

27,64 eur

nad 70 kg do 80 kg

30,44 eur

nad 80 kg do 90 kg

33,32 eur

nad 90 kg do 100 kg

36,14 eur

nad 100 kg do 110 kg

38,98 eur

nad 110 kg do 120 kg

41,82 eur

nad 120 kg do 130 kg

44,63 eur

nad 130 kg do 140 kg

47,45 eur

nad 140 kg do 150 kg

50,28 eur

nad 150 kg do 160 kg

53,15 eur

nad 160 kg do 170 kg

55,96 eur

nad 170 kg do 180 kg

58,79 eur

nad 180 kg do 190 kg

61,64 eur

nad 190 kg do 200 kg

64,47 eur


Strošek dostave se vam vedno informativno izpiše ali prišteje v košarici, pred oddajo naročila in je nato prikazan tudi na računu, ki ga prejmete z naročenim blagom. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo. Blago dostavljamo na območju Slovenije.

Za dostavo v druge države EU je strošek poštnine odvisen od višine naročila. Za dostavo izven Slovenije nam pišite na mail splet@tms-brezice.si.

Čas dostave

Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem čas (dostavlja Pošta Slovenije d.o.o.) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte na elektronski pošti splet@tms-brezice.si, strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.

Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/ dostavljavec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.

Hitrost dostave

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan oziroma v najkrajšem možnem času. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Neprevzem paketov

V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. V primeru, da kupec naroči blago ter ga namerava plačati po prevzemu, a ga ne prevzame, lahko naslednje naročilo dobi samo v primeru,da plača naročeno blago po predračunu ter poravna vse stare obveznosti.

Poškodovano blago ob dostavi

V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca prodajalcu ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali pa so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Pošta Slovenije d.o.o. ali pri prodajalcu. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na njihovo najbližjo poslovalnico in to v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Prodajalec s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Potrošniku priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.

  1. Varnost

TMS Brežice uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. TMS Brežice v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

  1. Varovanje osebnih podatkov

TMS Brežice se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

  1. Komunikacija

TMS Brežice bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila TMS Brežice bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj TMS Brežice bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo TMS Brežice izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila TMS Brežice bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

19. mojTMS program

Upravitelj programa mojTMS je prodajalec TMS Brežice d.o.o., Samova 8, 8250 Brežice.

Članstvo v mojTMS program avtomatsko pripada vsakemu posamezniku, ki opravi nakup stroja v fizični ali spletni trgovini TMS Brežice. Ugodnosti mojTMS programa so vezane izključno na stroje, ki so bili kupljeni v fizični ali spletni trgovini TMS Brežice.

Za ta namen TMS Brežice svoje stroje označi s posebno nalepko, ki stroj avtomatsko uvrsti v program mojTMS. Nalepka omogoča hitrejše prepoznavanje strojev, ki jim pripadajo posebne ugodnosti.
V kolikor se nalepka zaradi različnih okoliščin odlepi, lahko zaprosite za novo. Vsak stroj je zaradi garancijskih in varnostnih razlogov registriran v sistemu, zato lahko po serijski številki vedno preverimo ali stroju pripadajo ugodnosti programa mojTMS.

Ugodnosti programa mojTMS

  • Prvi oziroma nulti servis novega stroja – stroj brezplačno sestavimo, nastavimo, preizkusimo in razložimo delovanje. Ko gre za spletno prodajo, stroj sestavimo, nastavimo in preizkusimo, nato pa zaradi dostave odlijemo olje in gorivo, ter razstavljenega zapakiramo v škatlo.
  • 10% popust na redni letni servis, ki ga pri nas opravite izven sezone (obdobje med septembrom in marcem).
  • Prednost na servisni listi v času sezone, ko je čakalna doba za popravilo tudi do štirinajst dni.
  • Registracija v sistem TMS Brežice, kar vam in nam olajša naročilo rezervnih delov in potrošnega materiala, ki je vezan na stroj
  • Vpis na mailng listo, ki vključuje novosti, napotke in ekskluzivne ponudbe z izjemnimi prihranki.

*Ugodnosti so vezane na stroj kupljen v TMS Brežice.

Upravitelj mojTMS programa si pridržuje pravico do spreminjanja in dopolnjevanja pravil mojTMS programa in programov ugodnosti, o čemer bo pravočasno obveščal svoje člane prek elektronske pošte.
Upravitelj si pridržuje tudi pravico do izključitve uporabnika iz mojTMS programa, če ugotovi, da je uporabnik želel zlorabiti ugodnosti mojTMS programa v nepoštene namene.

20. Omejitev odgovornosti

TMS Brežice se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da TMS Brežice ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo TMS Brežice kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

TMS Brežice ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih TMS Brežice v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

21. Pritožbe in spori

TMS Brežice spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. TMS Brežice se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem TMS Brežice lahko poveže telefonsko na telefonsko številko (07) 49 66 650 ali po elektronski pošti na splet@tms-brezice.si Pritožba se odda prek e-poštnega naslova splet@tms-brezice.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

TMS Brežice se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si TMS Brežice prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi TMS Brežice d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

TMS Brežice, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Pogoji veljajo od maja 2019.

Potrebujete pomoč?

+386 7 49 66 650 splet@tms-brezice.si
delovniki 8.00-17.00, sobota 8.00-12.00
Prednosti nakupa pri nas:
  • kupite kakovosten stroj pripravljen za takojšnjo uporabo (sestavljen, nastavljen, preizkušen)
  • za naše stroje držimo originalne rezervne dele in potrošni material
  • pred sezono vas spomnimo na redno vzdrževanje
  • omogočamo hiter in zanesljiv servis (prednostna lista za kupce strojev kupljenih pri nas)