Vsem našim strankam svetujemo, da ohranijo originalno zmogljivost svojih strojev z uporabo originalnih nadomestnih delov, saj s tem stroju zagotovijo daljšo življenjsko dobo in poskrbijo za varno, zanesljivo in ekonomično delovanje.
Omogočamo vam, da nadomestne dele osebno naročite v naši poslovalnici, lahko pa se odločite za spletno naročilo in vam naročene dele pošljemo na dom ali pripravimo za prevzem.
Pomembno! Ob naročilu, osebnem ali fizičnem, potrebujemo podatke iz produktne nalepke, ki jo najdete na vašem stroju. Vsak stroj je sestavljen iz dveh osnovnih delov – ohišja in motorja, oba dela pa imata svojo produktno nalepko ali vgravirane številke. Primer: če potrebujete novo kolo za vrtno kosilnico, poiščete produktno nalepko na ohišju kosilnice, če pa želite na tej isti kosilnici zamenjati izpuh, potrebujete podatke iz motorja in ne ohišja kosilnice.
Produktne nalepke strojev so običajno na mestih, kjer ima najmanj možnosti za obrabo. Pri vrtnih kosilnicah je običajno na ohišju pri zadnjih kolesih ali v zadnjem delu ohišja. Vrtni traktorji imajo običajno produktno nalepko pri ali pod sediščem. Žaga jo imajo na ohišju v predelu meča.
Za povečavo kliknite na sliko.
V kolikor še vedno niste prepričani, da imate prave podatke, se lahko v naši poslovalnici oglasite skupaj s strojem.
Primer produktne nalepke na žagi:
Za naročilo želenega rezervnega natančno izpolnite spodnji obrazec in priložite zahtevani slikovni material. Za vsak stroj je potrebno izpolniti nov obrazec. V kolikor naročate več rezervnih delov za isti stroj, pa izpolnite samo en obrazec in v naročilo zapišete katere dele naročate.
Na oddano naročilo vam odgovorimo v roku enega delovnega dne in sicer vam sporočimo zalogo, čas dostave in končno ceno naročila. Vaše naročilo je potrjeno šele takrat, ko nam s povratnim mailom potrdite naročilo. Če so vsi naročeni deli na zalogi pri nas, je pošiljka lahko odposlana takoj, ko potrdite mail s ponudbo. V kolikor delov ni na zalogi se čas dostave zamakne na 2-10 dni.