TMS BREŽICE OMOGOČA NASLEDNJE NAČINE PLAČILA:
MOŽNOST OBROČNEGA PLAČILA:
* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun TMS Brežice po ponudbi oziroma predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
** Po prejemu plačila po ponudbi oziroma predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Na prevzemnem mestu TMS Brežice je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico. Možnost obročnega nakupa s kreditnimi karticami Diners (do 36 obrokov), Eurocard (NLB), Karanta (NLB) do 12 obrokov brez obresti in Leanpay (do največ 5.000 EUR in do 48 obrokov). Ponujamo tudi možnost poslovnega najema Grenke leasing za pravne osebe.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na splet@tms-brezice.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
HITRO IN ENOSTAVNO DO OBROČNEGA SPLETNEGA NAKUPA BREZ OBISKA BANKE
Obvezne informacije si preberite tukaj - Kako deluje? Kaj potrebujete?
Svetujemo tudi branje Splošnih pogojev uporabe Leanpay.
Plačevanje z Leanpay lahko izberete le kot fizična oseba in ne kot pravna.
Tako preprosto. In ne skrbite, o vsakem obroku boste pravočasno obveščeni.
Na Moj Leanpay (osebnem portalu - samo zame) lahko kadarkoli preverite vse informacije v vezi svojih nakupov.
V TMS Brežice z Leanpay omogočamo obročni nakup:
Kako uporabljam Leanpay obročna plačila v spletni trgovini?
Potem, ko ste se odločili za nakup v spletni trgovini, dodali artikle v košarico in prišli do načinov plačila, enostavno kot možnost plačila izberete »Leanpay – plačilo na obroke«. Več preberite tukaj.
Kakšne možnosti obročnega nakupa imam?
Leanpay omogoča nakupe na največ 48 obrokov. Več o možnostih nakupa preberete tukaj.
Kaj potrebujem, da bi lahko uporabil storitev Leanpay?
Za nakup na obroke z Leanpay potrebujete osebno izkaznico, državljanstvo RS, telefonsko številko, zapis v kreditnem registru Sisbon, ki ga ima vsak, ki je v Sloveniji pri katerikoli poslovni banki kadarkoli uporabljal vsaj eno od storitev: transakcijski račun z rednim limitom, kreditne kartice, kredit pri banki ali leasing pri izdajatelju leasinga ter v nekaterih primerih tudi kreditno kartico za spletni nakup. Za način plačila na obroke z Leanpay se lahko odločite le kot polnoletna FIZIČNA oseba (ne pravna). Več si lahko preberete tukaj.
Zakaj moram plačati polog (prvo plačilo)? Kaj pa če kredit ni odobren?
V nekaterih primerih Leanpay za odobritev obročnega plačila zahteva takojšnje prvo plačilo. V drugih primerih Leanpay tega ne zahteva in je prva obveznost plačila uporabnika plačilo prvega obroka.
Če obročni nakup zahteva takojšnje prvo plačilo, to jasno vidim v procesu oddaje vloge, na primer v Standardni predhodni informaciji, ki si jo lahkom ogleda v aplikaciji Leanpay na prvem koraku, preden se odločim za nadaljevanje z vlogo.
Uspešno prvo plačilo potrjuje mojo resnost pri večjih nakupih ter potrjuje, da posedujem veljavno ter za Leanpay (in za spletne nakupe) sprejemljivo plačilno sredstvo.
Znesek prvega plačila Leanpay uporabi, da poravna stroške ocene tveganja za moj kredit po Ceniku Leanpay. Če plačani znesek presega višino stroškov ocene tveganja, Leanpay preostanek obračuna kot takojšnje delno plačilo kredita (zmanjšanje glavnice kredita), kar je jasno razvidno v amortizacijskem načrtu kredita.
***
Če po izvedenem prvem plačilu kreditna pogodba zaradi kakršnegakoli razloga ni sklenjena (na primer zaradi kasnejše ugotovitve, da sem kot uporabnik podal nepravilne ali neresnične podatke), pri tem pa kredit ni bil črpan (plačilo za blago ali storitev trgovini ni bilo izvedeno), mi Leanpay vrne prejeto prvo plačilo na isto plačilno sredstvo, iz katerega ga je prejel (kreditna kartica).
Če je bil kredit črpan, in imam kot uporabnik plačilno obveznost do Leanpay, kljub temu pa ni mogoče skleniti kreditne pogodbe, lahko Leanpay prvo plačilo pobota z mojo obveznostjo ter me terja le za razliko plačila obveznosti.
Za vračilo prvega plačila, ki se procesira preko sistema obdelave kreditnih kartic zunanjega partnerja Leanpay, je potrebnih do 4 delovnih dni od ugotovitve, da je vračilo upravičeno (od dne odobritve zahtevka na Leanpay oziroma od dne dogovora z menoj kot stranko, da odstopam od nakupa, ter pod pogojem, da imam poravnane vse druge obveznosti do Leanpay).
Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje? Preveri pogosta vprašanja kar na Leanpay.si
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si TMS Brežice pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave
Za naročene izdelke zaračunavamo stroške dostave po ceniku Pošte Slovenija:
Skupna teža izdelkov v košarici |
poštnina z DDV |
do 2 kg |
5,49 eur |
nad 2 kg do 5 kg |
6,68 eur |
nad 5 kg do 10 kg |
8,06 eur |
nad 10 kg do 15 kg |
9,44 eur |
nad 15 kg do 20 kg |
10,72 eur |
nad 20 kg do 25 kg |
12,35 eur |
nad 25 kg do 30 kg |
14,08 eur |
nad 30 kg do 40 kg |
16,35 eur |
nad 40 kg do 50 kg |
19,08 eur |
nad 50 kg do 60 kg |
24,80 eur |
nad 60 kg do 70 kg |
27,64 eur |
nad 70 kg do 80 kg |
30,44 eur |
nad 80 kg do 90 kg |
33,32 eur |
nad 90 kg do 100 kg |
36,14 eur |
nad 100 kg do 110 kg |
38,98 eur |
nad 110 kg do 120 kg |
41,82 eur |
nad 120 kg do 130 kg |
44,63 eur |
nad 130 kg do 140 kg |
47,45 eur |
nad 140 kg do 150 kg |
50,28 eur |
nad 150 kg do 160 kg |
53,15 eur |
nad 160 kg do 170 kg |
55,96 eur |
nad 170 kg do 180 kg |
58,79 eur |
nad 180 kg do 190 kg |
61,64 eur |
nad 190 kg do 200 kg |
64,47 eur |
Strošek dostave se vam vedno informativno izpiše ali prišteje v košarici, pred oddajo naročila in je nato prikazan tudi na računu, ki ga prejmete z naročenim blagom. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo. Blago dostavljamo na območju Slovenije.
Za dostavo v druge države EU je strošek poštnine odvisen od višine naročila. Za dostavo izven Slovenije nam pišite na mail splet@tms-brezice.si.
Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem čas (dostavlja Pošta Slovenije d.o.o.) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte na elektronski pošti splet@tms-brezice.si, strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/ dostavljavec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.
Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan oziroma v najkrajšem možnem času. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Neprevzem paketov
V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. V primeru, da kupec naroči blago ter ga namerava plačati po prevzemu, a ga ne prevzame, lahko naslednje naročilo dobi samo v primeru,da plača naročeno blago po predračunu ter poravna vse stare obveznosti.